Een (digitaal) kaartje!

You’ve got mail! ❤️

Behind the Spark

in 2 minuten te lezen

Een keer wat anders dan een blauwe envelop: we hopen dat we je niet hebben laten schrikken. Met z’n allen zitten we te wachten tot we weer samen mogen werken, mooi beeld mogen maken, en kunnen lachen. Althans, lachen doen we nog genoeg, maar we hopen dit weer snel samen buiten huis mogen doen. We missen niet alleen het werk, we missen jullie ook.

We hopen dat jij je ondanks de beperkingen nog steeds mooie dingen aan het (mee-)maken bent. Stilzitten zit tenslotte niet in onze aard, en omdat iets ons nu beperkt wil dat niet zeggen dat we ons daar bij neerleggen. Maken ligt dicht bij ons hart. En het maken van content dat dicht bij ons hart ligt kan nu perfect!

Samen sterker, daar geloven we bij Spark in. Als je ergens hulp bij kunt gebruiken, op zoek bent naar advies, een spar(k)-partner, een praatje, of gewoon een keer “koffie?” wil roepen; we ontvangen je met open armen en helpen je graag verder. Stuur ons een mailtje, whatsappje, of kaartje; we vinden het hartstikke mooi!

Wanneer we na Corona weer met z’n allen aan de slag mogen gaan we wat ons betreft vol gas (en net een beetje meer) verder waar we gebleven waren: samen het mooiste beeld creëren voor de leukste opdrachtgevers en met de leukste collega’s.

En dat kunnen we natuurlijk niet zonder jou. Dus vanuit de grond van ons hart:

bedankt, en tot snel! ⚡️

Namens team Spark,

Coen, Vincent & Daniëlle

Gepost op 18 mei 2020 door Spark HQ

divider
Van beeld naar artwork: een ongebruikt potentieel

Case Studies

Blijf nieuwsgierig!

Een kijkje in onze keuken. Leer hoe wij van problemen uitdagingen maken.

You’ve got mail! ❤️

in 2 minuten te lezen

Met z’n allen zitten we te wachten tot we weer samen mogen werken, mooi beeld mogen maken, en kunnen lachen. Althans, lachen doen we nog genoeg, maar we hopen dit weer snel samen buiten huis te mogen doen. Maar we missen niet alleen het werk.

Lees meer
Spark 2.0

in 2 minuten te lezen

Consistentie. We roepen het vaak naar onze opdrachtgevers, maar bij ons zelf was het ver te zoeken. Dat kan uiteraard niet. De afgelopen maanden hebben we kritisch naar ons eigen merk gekeken.

Lees meer