The Bigger Picture: ontdek de nieuwe propositie van Spark!

Behind the Spark

in 3 minuten te lezen

Wij breiden onze diensten voor merken en evenementen uit! Naast fotografie gaan wij ons actief in zetten om andere content vormen op te nemen in onze propositie. Ook contentstrategie en content distributie worden vanaf nu actief aangeboden aan bestaande en nieuwe opdrachtgevers.

“Door Spark uit te breiden willen we een stabielere basis vormen voor onze opdrachtgevers” aldus Vincent van den Boogaard, mede-eigenaar van Spark en verantwoordelijk voor de dagelijkse operaties binnen het bedrijf. “Door een duidelijkere propositie geven we aan meer te kunnen dan alleen fotografie. Iets wat we al even deden voor organisaties als Le Champion (TCS Amsterdam Marathon, Dam tot Damloop), Par-T (7th Sunday en Harmony of Hardcore), Matrixx (Emporium en Dreamfields) en Art of Dance (Masters of Hardcore en Dominator). Maar door een nieuwe identiteit komen we daar ook actief voor uit”.

spark logo

En deze verandering is volgens Coen van Tartwijk, mede-eigenaar van Spark, een welkome ontwikkeling waar wij graag in investeren. “Waar we voorheen van project naar project hopten werken we tegenwoordig langdurig samen met onze opdrachtgevers. Door dicht(er)bij de doelen en idealen van onze opdrachtgevers te staan kunnen we veel leren en ontwikkelen dan voorheen. En wanneer je wil voorlopen komt daar tegenwoordig meer bij kijken dan enkel het maken van foto’s. We vormen multidisciplinaire teams en laten alles van begin tot eind vloeiend samenwerken om zo tot een groter geheel te komen. The Bigger Picture.

We vormen multidisciplinaire teams en laten alles vloeiend samenwerken.

Nieuwe website

Met de lancering met de nieuwe expertises is tevens vanaf vandaag onze vernieuwde website (www.wemakeitspark.nl) officieel gelanceerd. Op de vernieuwde website is meer ruimte voor tekst en uitleg omtrent de expertises strategie, creatie en management. Daarnaast zijn video en social content onder creatie toegevoegd. Uiteraard blijft fotografie naast deze nieuwe producten een belangrijk onderdeel van het geheel.

Daarnaast gaan we de focus leggen op onze unieke Spark-cultuur. Iets wat overigens automatisch voortvloeit uit en van invloed is op onze manier van werken. Via blogs, cases, artikelen en ons gloednieuwe magazine (daarover zo meer) geven we tips en tricks, een kijkje in onze keuken en leer je ons steeds beter kennen.

Magazine

Wij zijn retetrots op wat we mogen doen voor onze opdrachtgevers. En dat willen we dan ook laten zien. Tijd voor een nieuw medium. Want naast alle online toepassingen, geloven wij ook nog steeds in offline content. Vanaf vandaag lanceren we de eerste editie van Spark Magazine. Een magazine waarin we ons werk showcasen, een kijkje geven in onze keuken en je op de hoogte houden van onze laatste cases. En hij is bovendien gratis te downloaden!

mysteryland 2019
Mysteryland 2019 – Foto door Spark / wemakeitspark.nl

Versterking

Om de nieuwe expertises te versterken breiden wij ook ons personeelsbestand uit. Per 1 maart 2020 zal Daniëlle van der Veeken haar aantreden doen als content marketeer. Als content marketeer zal zij zich bezighouden met het creëren, verspreiden en vindbaar maken van content.

Binnenkort lees je in onze nieuwe blog over Vijf redenen waarom jij absoluut met Spark wil samenwerken. Houd daarvoor onze website, Facebook, LinkedIn en Instagram in de gaten!

Gepost op 25 februari 2020 door Vincent

divider
Spark @ PACKTALK (Podcast) Vijf redenen om met Spark samen te werken

Case Studies

Blijf nieuwsgierig!

Een kijkje in onze keuken. Leer hoe wij van problemen uitdagingen maken.

You’ve got mail! ❤️

in 2 minuten te lezen

Met z’n allen zitten we te wachten tot we weer samen mogen werken, mooi beeld mogen maken, en kunnen lachen. Althans, lachen doen we nog genoeg, maar we hopen dit weer snel samen buiten huis te mogen doen. Maar we missen niet alleen het werk.

Lees meer
Spark 2.0

in 2 minuten te lezen

Consistentie. We roepen het vaak naar onze opdrachtgevers, maar bij ons zelf was het ver te zoeken. Dat kan uiteraard niet. De afgelopen maanden hebben we kritisch naar ons eigen merk gekeken.

Lees meer