New logo, who dis?

Spark 2.0

Behind the Spark

in 2 minuten te lezen

Consistentie. We roepen het vaak naar onze opdrachtgevers, maar bij ons zelf was het ver te zoeken. Dat kan uiteraard niet. De afgelopen maanden hebben we kritisch naar ons eigen merk gekeken.

Logo

Om de nieuwe propositie kracht bij te zetten zijn we ook kritisch gaan kijken naar ons logo. Ondanks dat we erg tevreden waren met de vorige, was het tijd voor een vernieuwing waar onze nieuwe visie visueel bij aansloot. We presenteren dan ook met gepaste trots ons nieuwe logo:

Het zal nog even wennen zijn, ook op de cover van ons magazine valt de oude nog te zien. Maar stukje bij beetje zullen we langzaam overgaan naar het nieuwe logo!

Social media

Let’s Spark, Meet Spark, Spark Creatie.. We denken zo’n beetje elke handle gehad te hebben. Maar zoals we eerder zeiden over consistentie: dit was niet het voorbeeld. We zijn kritisch gaan kijken naar onze social media handles en hebben besloten om daar één lijn in te trekken. Je vindt ons in het vervolg op:

@wemakeitspark

Online

En wanneer je dan toch consistent wil zijn, kan je dat online maar net zo goed doortrekken. Onze website vind je vanaf heden op wemakeitspark.nl. Ook mailen doen we vanaf hetzelfde adres. Zo hoef je in het vervolg maar 1 zin te onthouden.

Uiteraard zijn we voorlopig ook nog te bereiken op wearespark.nl! Maar leer het jezelf vooral aan om wemakeitspark.nl te onthouden.

Gepost op 4 mei 2020 door Vincent

divider
Livestream Koningsdag 2020 - Live vanaf Paleis Soestdijk Van beeld naar artwork: een ongebruikt potentieel

Case Studies

Blijf nieuwsgierig!

Een kijkje in onze keuken. Leer hoe wij van problemen uitdagingen maken.

You’ve got mail! ❤️

in 2 minuten te lezen

Met z’n allen zitten we te wachten tot we weer samen mogen werken, mooi beeld mogen maken, en kunnen lachen. Althans, lachen doen we nog genoeg, maar we hopen dit weer snel samen buiten huis te mogen doen. Maar we missen niet alleen het werk.

Lees meer
Spark 2.0

in 2 minuten te lezen

Consistentie. We roepen het vaak naar onze opdrachtgevers, maar bij ons zelf was het ver te zoeken. Dat kan uiteraard niet. De afgelopen maanden hebben we kritisch naar ons eigen merk gekeken.

Lees meer