KLM Medewerkers Event 2019

LinkedIn Photobooth

Cases

in 3 minuten te lezen

Voor KLM hebben wij afgelopen februari een high-end LinkedIn photobooth ontwikkeld. Alle medewerkers konden zich tussen het plenaire programma simpel, snel en professioneel een nieuwe profielfoto laten aanmeten. Uiteindelijk hebben we in 2 dagen meer dan 300 medewerkers kunnen voorzien van een nieuwe profielfoto! Dankzij dit grote success hebben we inmiddels op veel evenementen de booth mogen neerzetten. Dit natuurlijk van de hoogste kwaliteit en met de grootste glimlach op het gezicht van de bezoekers.

Hoge kwaliteit op volle toeren

Varinia (van Via-V Events, event producer KLM) kwam met de vraag of wij ook profielfoto’s voor bijvoorbeeld LinkedIn konden schieten en wij gaan geen uitdaging uit de weg. Maar dan moet het wel goed gebeuren. Wij hebben onze studiolampen gepakt, onze achtergrond neergezet en een vleugje Spark meegenomen.

Hoe voeg je nou die Spark toe aan een product?

We hebben onze opstelling zo gemaakt dat we naast een goede foto ook een experience willen aanbieden. Snelheid is gewenst, maar dat betekent voor enkel de opdrachtgever dat er zoveel mogelijk mensen op de foto gaan. Wij proberen verder te kijken. Hoe maak je het nou echt leuk voor de bezoekers (en ook voor de mensen die op de foto gaan eng vinden)? Dankzij dit concept hebben we onze booth op meerdere events mogen neerzetten.

Meteen resultaat en een glimlach!

Door onze camera aan een groot scherm te koppelen, kan de gefotografeerde meteen meekijken hoe de foto eruit komt te zien. En dat is in de praktijk een groot succes! Bezoekers zijn ontspannen en de eerste foto geeft direct een indruk van het resultaat. In bijna alle gevallen met een oprechte glimlach. En precies naar die openheid en oprechte glimlachen zijn wij op zoek. En dat is wat je dan ook in het eindresultaat te zien krijgt.

Individueel opgeleverd en AVG-proof

Veel bedrijven zijn heel erg spits op de nieuwe AVG-wetgeving. Voorheen zouden wij alle foto’s in een mooie galerij opleveren aan onze opdrachtgever en naar alle bezoekers versturen. Echter mag dit vanwege huidige wetgevingen niet meer. Hierop zijn we direct aan het ontwikkelen gegaan!

Ons antwoord is een eigen app waarin mensen hun e-mailadres (of ander gegeven waarop mensen gekoppeld kunnen worden) kunnen achterlaten. Deze wordt dan meteen gekoppeld met de foto en na het bewerken en opleveren van de foto’s verzend deze app automatisch iedereen zijn eigen foto toe! Geen gedoe meer met lijstjes en koppelen van foto’s. Toekomst en AVG-proof dus!

Features

Met onze app kunnen wij

Met deze features voldoen wij aan alle AVG eisen, heeft iedereen zo snel mogelijk zijn/haar eigen foto en kan iedereen direct ermee aan de slag! Personal branding at it’s finest!


Ook een photobooth op jouw evenement? Of wil je het specifieke resultaat zien?

Tijd voor een kop koffie!

Gepost op 12 maart 2019 door Vincent

divider
Le Champion Welkom bij Spark HQ

Case Studies

Blijf nieuwsgierig!

Een kijkje in onze keuken. Leer hoe wij van problemen uitdagingen maken.

in 2 minuten te lezen

The Show Must Go On – Deel 1

Bij Spark hebben we een enorme fascinatie voor festivals. Want hoe ongelofelijk is het dat keer op keer een infrastructuur van een kleine stad wordt aangelegd op de vele locaties in ons land. Besef het maar eens, van het drinkwater en het (tijdelijk) mobiel netwerk, tot de enorme hoeveelheden voedsel dat netjes geserveerd wordt en […]

Lees meer

in 2 minuten te lezen

You’ve got mail! ❤️

Met z’n allen zitten we te wachten tot we weer samen mogen werken, mooi beeld mogen maken, en kunnen lachen. Althans, lachen doen we nog genoeg, maar we hopen dit weer snel samen buiten huis te mogen doen. Maar we missen niet alleen het werk.

Lees meer

in 2 minuten te lezen

Van beeld naar artwork: een ongebruikt potentieel

Bij Spark zijn we altijd op zoek naar ongebruikt potentieel. En er ging een wereld van artwork en campagnebeelden voor ons open!

Lees meer